Gaming

آیفون 15 پرو مکس

آیفون 15 پرو مکس

آیفون ۱۵ پرو مکس از جنس تیتانیوم ساخته شده‌ است که این کار باعث کاهش وزن و افزایش مقاومت گوشی می‌شود. مدل‌های تیتانیومی در چهار رنگ،مشکی، سفید، آبی و تیتانیوم طبیعی است.

آیفون 15 پرو مکس با رنگ های مختلف

ابعاد گوشی و صفحه نمایش

حاشیه صفحه‌ نمایش در این گوشی نیز بسیار باریک شده‌ است و در اصل باریک‌ ترین صفحه‌ نمایش را در میان گوشی‌ها رقیب دارد. صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی آیفون ۱۵ پرو مکس ۶.۷ اینچ است و رزولوشنی برابر با ۲۷۹۶×۱۲۹۰ پیکسل دارد. حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش گوشی نیز ۲۰۰۰ نیت است.

ایفون 15 پرو مکس با رنگ تیتانیوم

کاربرد دکمه جدید این گوشی

اپل بعد از سال‌ها سوییچ سایلنت را با یک دکمه جدید نه اسم Action Button جایگزین کرده‌ است. به‌ صورت پیش‌فرض، کاربر این دکمه، اگر دکمه اکشن را نگه دارد، می‌تواند گوشی را بی صدا کند یا از حالت بی صدا در آورد. البته کاربر امکان سفارشی‌ سازی این دکمه را نیز دارد. مثلاً می‌توان کاری کرد که با فشردن این دوربین باز شود، چراغ‌قوه در دسترس قرار گیرد یا ضبط صدا باز شود. علاوه بر این، کاربر می‌تواند برای دکمه اکشن یک میان‌ بر خاص تنظیم کند که برنامه خاصی یا عملکرد خاصی اجرا شود.

ایفون 15 پرو مکس با رنگ مشکی

چیپست

گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس به چیپست A17 Pro مجهز است. این چیپ اولین چیپ دنیاست که با استفاده از فناوری ۳ نانومتری ساخته شده‌ است. این موضوع باعث افزایش کارایی خارق‌العاده گوشی و کاهش مصرف انرژی می‌شود.

چیپست A17 pro

دوربین فوق العاده آیفون 15 پرو مکس

بسیاری از افراد به‌دلیل کیفیت بالای دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس اقدام به خرید آن می‌کنند، واقعاً هم همین‌طور است و این گوشی عکس‌های فوق العاده ای می‌گیرد. لنزهای این گوشی از یک پوشش جدید بهره می‌برند که باعث می‌شود انعکاس نور مستقیم کمتر شود. همچنین کاربر می‌تواند در برنامه Pro Camera فاصله کانونی پیش‌فرض را تغییر دهد. دوربین اصلی آیفون ۱۵ پرو مکس ۴۸ مگاپیکسل است با f/1.8، فاصله کانونی ۲۴ میلی‌متر و ابعاد سنسور 1/1.28 اینچ. لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی ایفون ۱۵ پرو مکس با f/2.8 امکان زوم ۵ برابری را فراهم می‌کند و فاصله کانونی آن نیز ۱۲۰ میلی‌متر است. دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی نیز حالا عکس‌های بهتری در فضاهای تاریک و کم‌نور می‌گیرد.

جزئیات دوربین آیفون 15 پرو مکس

حافظه داخلی و کابل شارژر

حافظه داخلی برای آیفون ۱۵ پرو مکس از ۲۵۶ گیگابایت تا 1 ترابایت وجود دارد.

پورت شارژ و انتقال داده آیفون ۱۵ پرو مکس به USB-C تغییر کرده‌ است.

کابل شارژر

کلام آخر

آیفون 15 پرو مکس یک گوشی عالی برای گیم،عکاسی،کار های روزمره و … است. این گوشی فعلاً در ایران رجیستر نمی شود و فقط با وای فای کار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *